Bakis som ett as (läsvärt inlägg om ni vill skratta)

Ja , jag vet att jag inte har uppdaterat i helgen , fy på mej . Men killen var hos mej i stockholm så passade på att vara med honom :).
I fredags var vi bara ute och käka Med en tjejkompis och hennes kille skiiit mysigt.
Igår , ja ni ska man äns nämna detta ? Jag får bjuda på detta (men bara så ni vet minns ja inte mycket)
Började med att ingen skulle ut och jag blev galen, sen kom cornelia förbi så jag, hon och Oliver drog ut och käkade på en jäääätte mysig resturang vid mej. Där vi sänkte en vinare ja och hon, Kommer hem hit delar på en vinare besämmer oss för att gå ut på stureplan. Men cornelia är inte 18 så hon hade ett falskleg på en tjej som var 24 och brunett och dom var Absolut inte lika någonstans .
Kommer in på utecompaniet börjar dra i oss redbull/vodka och massor av goda drinkar. Killens bror , hans tjej och deras tjejkompis gjorde oss sällskap och vi drog oss vidare till White room, där cornelia åker fast med sitt falsklegg. Jag säger till henne att nu är de dags att börja gå men tror inte hon fattade. HAHA en man kort blev vi , så jag oliver och co gick in där jag träffa massor av gammla vänner och trevliga personer. Började drick mer och vid 5 snåret ska vi ta taxi hem.
Det är alltså 8 redbul/vodka , två drinkar, 4 cider och en flaska vin senare så ni kan tänka er hur nykter jag var. Helt plötsligt kör taxin fel så jag blir av någon anledning sur och går ur taxin. 

Det jag minns här är en cykel och att jag fick lite ont ( idag tror ja att ja ramlade över en cykel för jag e blå över hela sidan av revbenen och har skiiit ont ) sen hade ja ingen aning om var jag var men hittade tunelbanan och vi var på gärdet där ja bor så vi skulle bara gå igenom. Oliver betalade fan 50 kr för att bara gå igenom.
Kommer in hemma stänger dörren till toan öppnar toan igen kastar ut väskan och stänger igen ( inte heller något minna av detta utan fick veta detta när ja undra var väskan var i morse )
Häller upp fil och flingor som ja lät stå och bad oliver göra plättar till mej , även vatten och en c-vitamin skulle ja ha, stackaren fick ställa sej 7 på morgonen och laga mat åt mej.

Efter de så spenderade jag mesta dels av natten eller a morgonen på toan ( ni förstår nog varför ) och idag har jag bara mått så himmla dåligt :/ ..
Så de var min helg ! :)
Nu har jag bestämt mej för att bli nykterist !

Kommentarer
Postat av: L i N A .

hahahahahahahh (Y):* <3



Händer i veckan ? :D

2009-10-04 @ 20:23:33
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: L i N A .

hahahahahahahh (Y):* <3



Händer i veckan ? :D

2009-10-04 @ 20:23:37
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: nellie

sv:

haha ohjaa! :D

2009-10-04 @ 21:46:16
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: betiel

haha jag med!:d

2009-10-05 @ 08:36:53
URL: http://betidebesay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0