Älskade älskade Syster

Nu kommer jag köra ett private inlägg i denna blogg
Tack min älskade lillesyster, Nu fick ni höra henne sjunga i denna blogg oxå.
Hon är en av de viktigaste människorna i hela mitt liv och hon är mitt allt. 
Jag kommer aldrig sluta älska henne, jag kommer aldrig ge upp henne .
Jag vet att när hon fyller 18 får hon komma tillbaka till verige då blir det ett fett finger till soc och alla horungar som gjort så hon bott i norge dessa år :'(
fan hon är bara ett barn , ingen är värld de där .
Isabel skoglund , jag vill att du ska veta att jag älskar dej av hela mitt hjärta och hela min stjäl du är mitt allt , de går inte en dag utan att ja tänker på de eller får ett hugg i magen&hjärtat av saknad.
vi föralltid ! <3

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

VIlket gulligt inlägg, förstår att du saknar henne.

2009-10-01 @ 17:26:05
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0