Nu börjar vi kicka igång sakta men säkert

vad är detta nu ?

Yes de skulle ja oxå undra vad är det som sker. Kanske tänker ni även att "åh nej inte yttligare en musikblogg" Men sedär det är bättre än så!
ska börja med att presenteras mej för er läsare :) .

Vem är jag ?

Belly här det är jag som kommer skriva det mesta i denna blogg. Jag är 20 år och har även en relativt stor annan blogg men nu under uppstart kommer jag prioritera denna blogg tills vi är igång.
Gmx - Ingen annan än svenska rapparen själv vet ni. Han är ute med sitt första album och han kommer vara den som hjälper mej med information och designen.
Då vet ni vilka som ligger bakom bloggen tänker inte skriva mer om det.

Kommentarer
Postat av: Gmx

Diggas! :D

2009-09-28 @ 13:12:02
URL: http://GmxMusic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0